för tomtens barn

omgjord version av tänd ett ljus made by linnea och angelica..
haha lisa fick kanske kul?
jag har varit en snäll flicka idag gett tackgåvor till det stackars föräldrarna till de vänner som jag är mestadels av tiden med!
nu ligger jag iaf i linneas säng tror vi ska se ett litet till avsnitt av weeds. =)
linnea pratar med sebastian och säger att han inte får köpa en dyr julklapp åt henne.
men det verkar ju som att hon ska få en bil.. inte alls dyr.
fast det är det faktiskt inte för det är sebastians gamla bil som han har kört sönder. linnea säger att det behövs en rymdforskare eller ngt för att köra den bilen. men den har bra stereo iaf!!
"sitta på går'n och lyssna på musik."

nu är det dags puss och god natt

Kommentarer
Postat av: nea

2008-12-17 @ 00:37:01
URL: http://ilh.blogg.se/
Postat av: Anonym

det jag skulle skrivavar, DU ÄR VÄRLDENS GOASTE!!!<3

2008-12-17 @ 00:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0