hej där

jag måste faktiskt säga att jag är ganska stolt över mina framsteg inom bloggvärlden, det har än så länge aldrig tagit en hel månad mellan mina inlägg, men det kommer nog i sinom tid.
kvällen har varit underbar, eller låt oss säga helgen, kanske tom lovet trots att jobb är med på schemat. lire massa guitar hero gjort en stor tabbe med en viss inhandling osv.
jag har iaf världens bästa vänner. och dock en far som är av en annan generation med en kort stubin. dock har jag fått den där korta stubinen, så då jag och pappa börjar så är det svårt att inte vilja rymma landet helt seriöst. så jag ber om ursäkt till mina kära vänner osm var tvungen att uppleva detta. menmen that's the fucking life bitches!
puss och kram! dags för fortsättningen på weeds. and i'm so fucking in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0