forest

jag är fruktansvärt irriterad på allt och alla, men mest på mig själv tror jag faktiskt! först vaknade jag halv tip i morse och tänkte att det var kanon så att jag inte sov bort hela min lediga dag, råkade somna om igen eft att jag hade ätit frukost, vaknade tio i ett.. gick ut och gick en lång promenad som var helt fantastisk, fantastist väder och alltihop, jag gick en väg som jag kanske har gått en gång förrut så det var helt underbart! kom hem och plockade ur diskmaskin la mig och läste, och till slut somnade igen, vaknade för snrt en timme sen var tvungen att laga mat osv. och det finns ingen röd tråd genom det här men ändå!
nu ska jag skörda på farmville!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0