what a wonderfull world

"most of our lives is just a series of images
that pass us by like towns on the highway.
but sometimes a moment stuns us when it happens,
and we know that this instant is more than a fleeting image.
we know that this moment.. every part of it will live on forever."

imorgon är det fredag och då fyller sjöa 19år!
men förrutom det så är det väl ingenting att se fram emot jag jobbar imorgon och hela helgen plus att på söndag så jobbar jag två pass, först Ica 11-17 sen hoppa direkt i bilen köra in till stan och börja jobba direkt jag kommer fram till 23.00 sen hoppas jag på ledighet i någon dag iaf! jobbar nämligen hela nästa helg också, sen lördag helgen efter det, men vad jag vet än så länge så jobbar jag inte söndag! men pengar behövs för en fattig människa!
och jag måste faktiskt medge att trots att jag jobbar väldigt mycket(åtminstonde för stunden) så leker livet ändå, för jag har världens bästa vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0