celebrity news

ligger i soffan och ser på E! det handlar om pussycat dolls, och om hur det startade m.m.
otrooligt spännande om ni bara visste!!

kan ju säga att jag och lisa lyckades sist iaf, kabeln passade..
det som dock är som ett mysterie för mig är hur fan jag ska kunna plocka ner TV.n från mitt rum för att kunna sätta dit en skartkabel. jag har verkligen ingen aning om hur pappa lyckades sätta dit den, det är nog det största mysteriet faktiskt..

jag har nu mått illa, varit svimfärdig och yr i snart 24h, inte dåligt, så jag valde att stanna hemma idag belive it or not!
"Barrack Obama is now the new U.S president" säger dom på E!

nu ska jag nog gå och koppla i Wii så jag kan spela, eller så väntar jag på att thim ska kliva upp we will see..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0