privileged

Jag säger bara en sak att försöka komma överrens med sin mamma då mn gör ett skolarbete som man egentligen inte har någon som helst koll på hur man ska göra då det gäller att intervjua en som har ett jobb som mamma. jag vet ju egentligen percis vad hon gör och vet precis vad hon har för jobb, men kom igen hur ska man kunna fylla ut det på 1-2 A4 sidor? jag har då iaf ingen som helst aning, det är en sak som är säkert iaf..

Frustration är allt jag kan säga om det ovanstående.. men jag kan faktiskt inte annat än att vara glad över att jag änns kom ihåg det, ska nämligen vara klart imorgon, och jag började med det för ca en halvtimma sen, jag förstår att alla som känner mig är väldigt förvånad över att jag helt hade glömt bort det och var ute i så pass god tid, huh?
men ni kan vara lugna vi ska få jobba lite med det på lektionen imorgon också!

nu tille n viktigare sak JAG HAR INGET LIV, okej maybe noy a news.. men privileged är det som förgyllt mitt liv idag!
och lisa det är väl bäst att jag säger det på en gång wll är sååå MIN!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0