söka jobb

efter en helt okej helg + en ledig måndag så är jag tillbaka i skolan.
det känns faktiskt som att det var otroligt längesen jag spenderade någon som helst tid här.
om man sammanfattar v 11 så kan man nog förstå varför:
mån - tis -sjuk
ons -utv.samtal
tors -ledig
fre - 1 lektion
så under hela förra veckan så hade jag 1 lektion! känns faktiskt ganska skönt!

och idag då jag kommer tillbaka till skolan så upptäcker jag att jag är ganska själv på söka jobb kursen, ingen som jag känner är här... men jag fick tillbaka mitt CV och PB och fick VG, och tydligen så hade jag glömt att skicka med en grej i det, som tog ner betyget lite grann, så jag jag kan inte annat än att vara otroligt nöjd.
sen fick jag även tillbaka resultatet på ett prov som vi gjorde för ett tag sen, jag hade helt glömt bort att plugga (ovanligt) men jag fick 20p 17p var G och 26p VG, så jag KLARADE det! det var verkligen inte det jag trodde. berättade för min lärare också att jag glömt att plugga och hon såg glad ut att jag klarade mig iaf, "då har du ju lärt dig något på lektionerna"

hur som heltst så känns det lite som att livet leker just nu!
Solen skiner och våren kryper sig närmare fram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0