stolt

jag är faktiskt otroligt stolt över mig själv just nu. egentligen så har jag ingen rätt att vara det men ända. jag har äntligen gjort klart min svenska uppgift som skulle iofs vara inlämnad för ganska längesen men jag fick lite dispens av min lärare pga körkortet. men nu är den iaf klar och inskickad. sedan har jag även skrivit nästan hela min projektrapport, jag har skrivit 2 sidor och den ska vara minst 3! och allt det på bara ungefär 1 ½ timma. jag förstår nog faktiskt inte varför jag skjuter upp allting så länge men det är väl bara sån jag är...

nu har jag bara lite hets över samhällsuppgiften som ska vara klar v13 och som jag inte har börjat på men jag hopp att det löser sig på ett eller annat sätt annars får jag ringa en vän helt enkelt!!

nu är det iaf dags att sova iaf! om jag inte ska se lite himyn, eller dirty dancing!
jag är ledig imorgon iaf!!!! (igen)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0