våghals

efter en hyffsat innehållsrik helg så är ju åter tillbaka vid skolbänken.
i fredags så var det en underbar tacokväll hos nicolina med underbaraste brudar.
lördag så blev det vinkväll hos candra med massa goa människor fick x antal slag av johan.
vi spelade våghals vilket ledde till att jag fick stå på alla fyra, bli smiskad och samtidigt säga i'm so nasty.

igår så var det tydligen dags för lisa att försöka bli blond igen, det slutade i att hon fick åka på ica berghem vide tio och köpa en till färg.

och snart så är tar jag stundenten, känns det som iaf för jag har bara en inlämning kvar och ett prov. sen så är det iofs 7veckors praktik, men det är nice!!

på lördag åker jag till Åre och stannar där till helgen v 17 och de e nice!

/Angelica Johnson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0