10april10

är på jobbet och har det väldigt lugnt!
18 incheck kvar, lite skillnad om man jämför med sist!
så idag lär det väl bli att läsa tidningarna och njuta
av att man får betalt för detta också! :)
me like!

igår var det tufft på många sätt och vis!
förfest hos lisa, med en ganska misslyckad lek som jag styrde upp.. men det var kul iaf. sedan corona i typ en timme innan lisa tyckte att hon var lite för full, så då var det bara att traska hem med damen! men jag hann iaf dansa och få en ishink över mig (mestadels vatten i ishinken så jag blev väldigt blöt) men jag kanske förtjänade det med tanke på att jag kan kanske ha stoppat ner lite is i någons tröja innan! lätt värt det :) och kul hade jag iaf! that's all that matters (eller hur fan det stavas)

nu ska jag läsa lite bloggar, sen sätta mig och läsa tidningar!
ooh aah ooh aah! pussharehajj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0