13april10..spottade ut snuset..

äntligenäntligen är våren här, snön smälter, solen lyser och värmer
och man kan inte annat än att bara njuta av detta! vissa stunder önskar jag verkligen att jag bodde i hufvudstaden, där våren alltid börjar lite tidigare, där det så gott som alltid är liite varmare. vill så gärna bara sitta på en uteservering, ta en kopp kaffe med en god vän och bara snacka en massa skit, kolla på alla människor som går förbi och bara njuta för allt vad livet ger!

i söndags var jag lisa och mams i skeå och var modeller för en dag!
igår försökte jag ställa ett vattenglas i luften, det gick sönder konstigt nog (jag skulle ställa det på nattduksbordet men missade tydligen) idag då jag skulle dammsuga upp glassplittret (moppade bort det färsta igårkväll då det gick sönder) så gick en säkring.. ett tecken från någon att städa är inte bra!

men något som jag verkligen skulle behöva i mitt rum med tanke på hur det ser ut, får bli morgondagens projekt då jag är ledig! nu ska jag nörda vidare!

modell för en dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0