20år!

ja då har man äntligen kan man väl ändå säga fyllt 20år gammal! om precis en vecka så är det dags för min underbart fina vän linnea att göra samma sak! och om exakt en vecka så är det dags för 20års fest/välkommen hem fest för linnea och isabell som har varit borta från oss alldeles för länge enligt mitt eget tycke!!

nu sitter jag på haga hemma hos cicci och väntar på att hon ska klä på sig så att vi sen kan börja rulla ner mot stan! ev. bli övertygad av jenny att jobba imorgon, gå på systemet för första gången (jag var inte där igår, och ja det finns folk som är lite besvikna på mig..) men nu tror jag faktiskt att jag måste gå på toa om jag ska klara av denna dag, sen ev. om det finns någon energi kvar så ska jag ta på mig mascara har inte ritkigt haft ork för det här med smink idag då jag inte kunde somna igår.. låg och såg på weeds till typ 2 inatt.. kanske inte riktigt okej då man ska upp typ nio för att skjutsa mormor till stan...

men nu toa så hané

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0