235h

denna månad har jag alltså jobbat 235h! känns som att det räcker och blir över!
imrgon drar jag till sydligare breddgrader det kommer att bli awesomeness!
snart slutar jag men vet inte riktigt om jag kan/vill det (i got my reasons!)
jag har packat klart (typ) bara små grejer kvar!
jag måste städa mitt rum innan jag åker (drygt!)
(jag gillar mina parenteser)
jag gillar linneas bakfylla i morse
jag gillar inte blodiga sängkläder på grund av att någon ramlat ner från sängen!
jag gillar inte helt och hållet städets insats idag (sorry lisa)

jag gillar att jaghade kul igår, samt att jag tog mig in på TC!
jag skrattar åt en person som kramade mig igår kväll (det gör även Erika)
jag vet inte vad jag ska tycka om att det har varit så fruktansvärt lugnt ikväll!

nu ska jag kolla läget hané'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0