as we go on!

min helg blev absolut INTE som planerad! igår då jag och lisa gick och städade rum så fick jag för mig att det skulle vara fruktansvärt kul att inte jobba igårkväll utan istället åka till piteå! sagt och gjort så fick det bli så då vi var klara strax efter fyra men jobbet, så hoppade vi in i bilen åkte hem till mig duschade, sminkade och bytte kläder, det tog oss 50min att åka från stan tills vi var hos linnea för att plocka upp henne! det är nog rekord i snabbhet helt ärligt! vi kom iaf fram typ kl åtta, mamma och pappa kom typ nio sen chillade vi med dom, åkte in till området, fick gratis inträde osv hade bara allmänt trevligt! klev upp åtta imorse (blåste rent, hade 1.8promille igår vi halv elva) körde till stan, började jobba, och det blev dubbelpass idag, men inte ett farligt sådant! men nu är det slut på ordbajsandet, nu blir det tidningen och vänta på att cici ska komma tillbaka! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0