biljävel!!

en underbar dag som denna, så kom jag en kvart sent till jobbet pga att plogkanten var ivägen då jag skulle ge mig iväg! såg nada så kunde ju inte direkt bara hoppas på det bästa? backade tillbaa (hade glömt mobilen hemma så kunde inte ringa någon) och då det är dags att köra in på gården så tar jag mig ingenstans bara spinner i hjulen!! springer in och hämtar mor och far för att få hjälp och ringer även chefen för att säga att jag blir sen!

jobbar lite grann kommer hem äter lite middag, åker och tränar, åker till hanna och hämtar lite grejer och säger adjö kommer hem duschar och nu sängen!

förvörigt då jag kör hem och ligger i sådär 110km/h så är det en biljävel som tänker att henne ska jag köra om i sådär ett backkrön (smarttänkt) och sen kör han in just precis då han kommer om mig och stänker bara massa jävla snö och river upp till världens jävla snöyra så jag ser verkligen ingenting annat än VITT börjar fundera på om det är sä här mitt liv kommer att sluta.. jag såg tom mindre än då man får möte med en lastbil..

förövrigt att gå och lägga sig tio igår var kanske det bästa jag har gjort på länge!

nu ska jag borsta håret sen lägga mig i min ny renbäddade säng! :)
ich imrgon blir det läkarbesök!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0