clown

film, cola, snus, och en påse godis.
livet kunde ha varit sämre än vad mitt är just nu!! men jag hade inte klagat om någon var här med mig, men det kan vara väldigt skönt att vara ensam också en kväll!
mamma och pappa är hos några vänner och äter och sup skal'n av sig..

mina planer för igår gick ju att skogen, hur kunde jag någonsin tro att jag skulle kunna sitta ner och kedjesnusa? första gången jzg fick sitta var halv åtta ungefär, och det var inte många minuter åt gången innan de kom någon gäst som antingen ville veta något eller checka in och om det inte var det så ringde telefonen, eller så var det någon som ville köpa alkohol osv! hektiskt kväll med andra ord, men det gick förvånansvärt bra måste jag säga faktiskt!

näe nu ska jag fortsätta titta på filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0