don't get a thiiiing!

time to catch up some lost time with my long good friend the bootle!!

haha men josefine fyller år idag så då var det dags igen tyckte... alla så what to do!?
mamma kommer inte att bli så glad om hon får reda på det, vilket hon kommer eftersom att jag kommer att säga det till henne om hon ringer (läs när hon ringer).

och sen har jag tänkt på en sak! Lisa du sa att du skulle ringa mig igår, jag satt och väntade vid telefonen men kom det något samtal från dig kanske!? NEJ!!
men det kom ett från min saknade vän LINNÉA!!!! :D:D:D

nu är det snart dags för duschen slänga på sig lite smink och kläder sen kan ni ju lista ut vad som kommer därnäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0