i see your true colour!

sitter i långviken hos en viss familj andersson och ser på något program med massa gamla goda rocklåtar typ!
riktigt trevligt, har just precis sett klart de paradise hotel avsnitterna jag har missat också! ganska löjligt egentligen att man tycker att det är bra, menmen what to do liksom!?

mama och papi är på hela huset gungar ikväll och jag är deras lilla fyllechaffis, alltid lika trevligt...
eller hur var det där nu igen?
Jag saknar linnea höök she's gone baby gone..
men jag har kommit på en superawsome ide iaf, att om man ska åka och hälsa på henne i det riktiga vinterlandet så ska man fråga farmor när hon ska åka upp till stugan, för den ligger ju nämligen bara 7mil därifrån!! :D i am so fucking smart sometimes! :D 

det var riktigt trevligt i sthlm då jag var där iaf, även fast det mest blev chill men det var underbart skööönt! bara ligga och inte göra ett skit typ superawsome

nu hoppas jag på att mamma och pappa ska ringa snart för att bli hämtade men det tror jag inte kommer att hända, dom lär ju vara där till stängning känns det som, men jag är en trött flicka idag eller jag är det alla dagar så jag skulle helst av allt vilja åka hem och sova.. men det känns taskigt om dom ska behöva ta en taxi hem, speciellt eftersom jag har pappas bil och kör upp bensinen på..

jaja harehaj 

Kommentarer
Postat av: neeea

åh jag saknar dig

2010-01-09 @ 02:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0