i work all night...

nej det gör jag ju faktiskt inte men hade kunnat vara så.
jobbar till kl 23,00 ikväll känns faktiskt åt helvet...
är sjukt trött efter gårdagen, det blev mycket flänga omkring!
först middag hos lillfisen, sen förfest på grisbacka, bowling (vilket förvrigt inte går så bra då man är onykter)
sedan olles, men dom hade visst bestämt sig för att det skulle vara fyllda 20 som gällde (vilket jag aldrig varit med om förrut) så vi åkte vidare till corona som var stängt, och sist men inte minst krogen!
det var en helvetes kö tog typ 45min innan vi hade tagit oss in, men det var oväntat kul där så det är ju kul!

idag vaknade jag med ruskig värk i hela vänstra benet så jag kunde inte somna om, det var mindre kul, jag skyller allt på att jag hade högklackat igår! inte bra för höften tydligen.. såg lite OC sen hoppa på bussen för att åka till jobbet...
jag tycker verkligen inte om att jobba vissa dagar ibland skulle man ju nästan kunna ta livet av sig istället! och idag är en sådan dag, plus att det inte händer ett jävla skit på jobbet! det mest spännande som har hänt tror jag är att det inte gick att checka in ett rum för att det var en early departure.. men det går ju att fixa så att det går ändå.. och just det en till sak, det var en som man skulle dra 10000poäng vid ankomst men jag har verkligen ingen aning om hur man gör det, så jag orkade inte ens försöka! men han är ju typ stammis så det kändes som lugnt att dom drar det senare..

som ni ser så har jag otroligt tråkigt med tanke på att jag står och skriver massa skit för att jag inte har någonting annat över huvud taget att göra.......

BORING men nu är det ju bara 4h kvar! :) fast iofs så har jag bara varit här 4h också så det är ju typ halva passet kvar..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0