jag ska bli stjärna!!

dålig variation på rubrik/status, samma både här och på facebook men ibland får man faktiskt ha dålig fantasi!
sitter och chillar i långviken rätt nice måste jag säga!
igår var inte tråkigt alls, mys med världens bästa brudar lite scattegories eller hur det stavas osv!
idag så hände en olycka och vi har krockat men vad ska man säga, jag har ju snart gjort bort allting som kan hända typ! det jag har kvar är köra av vägen, åka dit för fortkörning och få soppatorsk, så det är väl chill på sätt och vis!

och om man ska gå tillbaka till rubriken så har jag ju lätt fortfarande chans att bli det, om det var någon som såg mästarnas mästare idag så såg väl alla att åsa sandell var 28år då hon började med boxning så det finns även hopp för angelica johnson! det e nice!!
känns bra att jag inte är helt körd inom idrottsvärlden ännu ;)
snart är det dags för paradise hotel kan bli väldans spännande då francesca kommer tillbaka i don't like her but it feels like it's gonna be some more drama in the house!!

nu ska jag lätt göra något annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0