norrland

igår var väl sisodär.. jag tror faktiskt att vi hade roligaste då vi åkte hem!!
några random killar kom fram till oss, en sa att han var helt säker på att jag hette jennifer och att vi hade träffats i östersund i somras.. han sa att jag var jättefull och han visste till och med vilken skostorlek jag hade.. mycket skrämmande om jag får säga det själv! det känns inte ens som att det är helt omöjligt att jag har ljugit om vad jag heter är rätt så bra på det då jag är på fyllan och är själv menmen det var spännande :)

idag är det dags att bege sig hemåt lämna huvudstaden och bege sig mot nordligare breddgrader! homesweethome!
känns faktiskt ruskigt bra att få sova i sin egen säng för en gångs skull kommer inte ens ihåg när det var sist, men jag tror att det var natten mot julafton, so that's a looong time ago..

sötingarna sover fortfarande, men dom kommer nog vakna snart och då blir det en ny bakisdag med OC och mat som kommer direkt till dörren, hur AWSOME är inte det kanske? inte ens behöva lyfta på sitt feta arsle för att få lite bakiskäk, önskar verkligen att det vore samma sak i Umeå, men så är inte fallet då måste du vara en hel jävla familj för att få det hemkört, och hur ofta är du det sådär dagen efter? Aldrig?

näe nu ska jag se om jag hittar något spännande att fördriva tiden med tills blondinerna känner för att öpnna ögonlocken och spendera tid med den snygga brunetten ;) haha
pussharehaj

måste bara lägga till några fantastiskt sköna kommentarer från igår på tunnelbanan!!

det är en kille som ställler sig mellan dörrarna då dom ska stängas för att hans kompis ska hinna med, och då ropar han som kör tåget ut i högtalarna:
"hörru tjejen det där är ingenting för dig att leka med, det är bara för dom stora grabbarna"
dörrarna gick sönder efter denna insident så man måste trycka igen dom killen lyckades inte och det kommer några väktare för att hjälpa till, då killarna går iväg så inflikar den ena väktaren till den andra:
"dagens elit, morgondagens socialfall"
och sen kommer han som kör igen med den absolut skönaste kommentaren:
"det var visst någon som fick trasiga julklappar i år"

låter kanske inte så kul då man återberättar det, men jag lovar det var FRUKTANSVÄRT kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0