hejhejhej

1juni är det idag vilket betyder att min farmor och jimmy fyller år. idag har jag varit på skolan väldigt snabbt och träffat basgruppen, imorgon är det semiarium... idag har jag även mest hängt hos lisa och hållt på med hemtentan är nu på fråga 5 av 7 dock är inte riktigt fråga 4 klar men jag kan inte göra klart den nu heller då jag inte har boken för att svara på frågan, jag är halvklar med fråga 5 däremot. har planer på att bli klar imorgon, sen blir det hårdplugg inför omtenta på lördag!!! idag har jag även gått till haga fram och tillbaka för att äta middag hos farmor, det blev väl sammanlagt ungefär 5km. men nu ska jag fortsätta med helvetesjävlahemtentan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0