tappat bort livet..

om någon mot förmodan skulle hitta detta så ring mig! är i starkt behov av detta då mitt nuvarande liv endast går ut på att jobba!
idag har jag förövrigt haft en alldeles för stor midsommarkrans på mig på mitt ena jobb (den ramlade ner då jag lutade mig fram) vilket innebär att jag har fått många fina kommentarer om att jag var fin idag, samt att en man sa att jag hade väldigt fina ögon, har tänkt att leva på dessa kommentarer ett tag då det känns som att det är det ända upplyftande just nu om man tänker bort isabell som är en vänlig själ och chattar med mig på facebook, kan vara ännu mer upplyftande än kommentarerna måste jag säga!
nu ska jag fortsätta hata mitt liv lite till ha en underbar midsommar eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0