18.e mars

äntligen har jag lyckats bestämma vilken dator jag ska ha, beställt den och fått hem den! känns helt underbart att inte leva på 1800-talet längre med en stationär dator, nog för att jag har kvar den på rummet.. (detaljer)

tog ett dygn innan bränningen av äterställnings cd.n (10st) blev klara men det känns skönt att fått det ur världen!

idag har jag varit och tränat, handlat massa mat, hållit på med datorn, lagat mat och chillat till tusen :)

egentligen så borde jag städa, jobba på hemtentan, plugga på redovisningen som vi har imorgon och säkerligen en massa andra saker, men känner ingen direkt ork för något..!

imorgon blir det lite kalas hos linnea s men jag ska vara nykter, har ju tänkt att så ska det förbli tills jag åker till kittel och min älskade linnea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0