härliga tider

den här helgen har bestått av:
fredag- träning och middag i sävar
lördag- skidtur, jobb, gomiddag hemma med mor o far, lite melodifestival, och sen chill med lisa och äntligen midsommar
söndag- chill hos lisa med sims 3, plats vs. zombies, skidtur, pluggande, sen har jag även lyckats städa undan lite på mitt rum! såna saker som gör att man inte kan öppna dörren helt och även julklapparna som har stått i rummet ett bra tag nu måste jag säga!

längtar inte tills nästa vecka(alltså inte veckan som kommer nu, utan den efter det! hemtentan ska lämnas in, känner mig inte redo! det får bli att ligga i som satan nu! sen den helgen så blir det en otroligt rolig omtenta för mig som jag säkert kommer att kugga igen så att jag tappar ännu mer hoppet om livet! men veckan efter det! då jävlar hörni då ska jag ge mig ut på äventyr till kittelfjäll och hälsa på min kärasteunderbarastemestsaknadegosegrislinnea!!

och sen fyller min älskadeälskade lisa år och ska dessutom flytta! mycket berkar hända den veckan måste jag säga!

pusshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0