huvva

har egentligen ganska bråttom men det är inte något som jag vill inse! måste slänga på mig lite av masken iaf, borsta tänderna, fixa så att jag inte ser ut som en antenn i håret och packa, då jag inte kommer att komma hem på ett bra tag så måste man ju se till så att man har med sig allt.. hade tänkt att försöka vara i skolan kl 10 men vi får väl la se hur duktig jag är idag.
ikväll blir det nog ngn öl med Candra (vi som inte kunde parta igår) imorgon blir det yran, fylle hunn'a spelar på bana 22, kommer bli awesome, garanterat det mest seriösa laget på hela yran, med tanke på att vi har tränat hur mycket som helst (1gang...)
nu ska jag gå och tjuva kläder av mamma och mig själv sen göra allt ovanstående puss o hajjdåååå!

alldeles för snart ett år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0