rädd - check

har nu tagit på mig överfallslarmet, man vet aldrig, det är trots allt festligheter i stan och väldigt mycket folk! därav av ett fullbelagt hotell!
det var nyss in en gäst som sa att det var folk som lekte med garageporten, att dom öppnade den hela tiden! därav överfallslarmet. eftersom jag skulle vara tvungen att gå dit ner själv!
jag är nog faktiskt den enda av dom som jobbar natt som låser entre dörren på natten skulle jag tro, kan nog bero på att det bara är jag som är rädd då jag är här också! en sak är säkert och det är att det här var nog andra och sista gången jag gör detta! tror att jag skrev efter första gången, första och sista! men med tanke på att mit hjärta är i halsgropen så är det verkligen inte värt det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

. . . .

2010-05-30 @ 14:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0