life is right infront of us

nu är det snart dags för fröken johnson att lägga sig och sova (okej jag ligger redan men börja blunda iaf) först tänkte jag se några vänner avsnitt och klippa lite röda hjärtan inför imorgon :P hehe låter helt sjukt då man skriver det menmen..

idag har jag iaf varit på stan med cicci (som jag av någon underlig anledning säger cecilia hela tiden till nu), sen blev det uman dricka lite kaffe och te, sedan bio med erika, sen tillbaka till uman äta lite mat, skynda till kusin som fyllde 24år idag (2/9), sitta och snacka skit ett tag! tillbaka till uman dricka ännu mer te snacka skit ännu mer, sedan till sjöbris och träffa linnea ett tag, blåsa lite ballonger gå på spritjakt osvosv. tillbaka till uman hämta bilen åka hem och nu är jag här.. idag fyller dessutom linnea 20(3/9)!!!

GRATTIS LINNÉA :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header ;)

2010-09-04 @ 19:19:46
URL: http://thekingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0