5 December - Saknade vänner

Bara för dig Lisa
Linnea har lämnat mig för kittelfjäll, vad är detta? helt ensam i denna 3.a på teg! eller ja det är ju klart att jag inte är helt ensam jag har ju trots allt Dojan, världens mest lätsamma hund!!
snartsnartsnart dvs ca 1½vecka är det färdigjobbat på uman, vilket känns helt fantastiskt. hoppashoppashoppas att jag lyckas med mina planer för nästa år!
så dagen då, väckaren ringe 06.43 = INTE KUL!!!
att börja sortera tvätt denna okristliga tid på dygnet är inte det roligaste
men ack så nödvändigt..
powernapade där mellan 10-11.30
såg Rio - helt okej!
ätit korv och makkisar - Kanon gött juh!
sedan bara häckat i soffan, läst igenom heeela lisas blogg
vilket slutade i en hel del skratt! ta mig tillbaka till 2008/2009
fifaaan vilket gött liv man levde under denna period!
Lisa har nu också tagit tag i mitt bloggande, hon ska nu
från och med imorgon ge mig ett tema som jag måste skriva om.
kan det vara så att Lisa har lite att göra på dagarna så hon
gör tappra försök till att få hennes vänner att blogga så hon
har några minuters förhoppningsvis roande läsning framför sig!
Jaja nu får jag tacka för idag och invänta första temat
Lova always /A

Kommentarer
Postat av: Lisa!

Tema nr.1 :

Berätta vad du har för minnen från dina yngre dar, fram tills att du fyllde 12.

2011-12-05 @ 17:31:49
URL: http://kramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0