a winter wonderland

det börjar se vitt ute på gator och torg, det gillas då det faktiskt inte är alltför lång tid kvar till jul :)
dagen:
vaknade ca 10, satte mig vid datorn alldeles för länge. Mamma, Thim och farmor skulle ju komma på lunch strax efter tolv, men som tur var så hann jag nästan klart med maten iaf!
och vilken gourmet lunch det blev (not) köttbullar och makaroner.. men dock så mycket finare efterrätt!!
sedan då, diskade undan (ska försöka upprätthålla denna fräschet som befinner sig här nu) satte mig vid datorn igen tills det var dags att åka till USM med Karro ännu en dag, jag kan lova att träningsvärken kommer att infinna sig imorgon... åkte till Uman där vi tiggde till oss middag och sällskap ett tag, ICA och nu ligger jag här i soffan igen!
undra om soffan kommer att sjunka in efter min rumpa?
Nu fortsätta vara en serienörd så seeya/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0