dryyygt

måste faktiskt säga att dessa teman är ganska dryga, men dagens är alltså vad som är lycka för mig typ! ja vad ska jag säga, att få ha dom mest fantastiska människorna i hela världen runt mig kan ju kanske göra mig till världens lyckligaste människa! vad skulle jag vara utan dessa fantastiska vänner som jag har? snus är faktiskt en annan sak som gör mig lycklig, tragiskt men ack så sant!! att ha ett jobb att gå till så att man får pengar på kontot är ju inte heller helt fel! att veta att man har kärleksfulla föräldrar som älskar en oavsett, samt vänner som man vet alltid skulle ställa upp för en! egentligen så är ju detta det ända man kanske egentligen behöver för att leva ett glädjefullt och bra liv. men som ordspråket säger, "mycket vill ha mer" och jag tror väl egentligen inte att man kan komma ifrån det, oavsett hur bra man faktiskt har det.. vad som får mig att skratta? . ja mer eller mindre allt skulle väl jag vilja säga, speciellt i vissa humör. detta får räcka för idag, jag ber om ursäkt lisa om du ville att jag skulle gå djupare in på detta, men har verkligen ingen ork.. trött och eventuellt lite tjurig vet inte riktigt men nu puss och godnatt!! /A

Kommentarer
Postat av: Lisa.

Ja lite mer hade jag väl kanske väntat mig. Får se om du kan skriva mer imorgon då.. Tema: Nämn de tre värsta sakerna du vet, med dess förklaringar till varför. (kan i stort sett vara vad som helst) Good luck!

2011-12-10 @ 23:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0