run off

dan för dopparedagen, har varit på stan och inhandlat julklappar (åt mig själv) hehe.. igår var det julfest på uman, ni kan numera kalla mig Angelica "ärthjärnan" Johnson! men trevligt var det iaf! :) och om jag ska slänga in ett tema då, om jag måste byta namn.. jag skulle vilja säga Margot bara för att det kändes ju jävligt coolt om jag ska vara ärligt, men jag tror att jag måste säga Gudrun tyvärr, av den enkla anledningen att jag och lisa kallade varandra annorlunda namn tidigare och om jag minns rätt så var det just Gudrun som Lisa kallade mig! nu måste jag börja åka in till stan igen en snabbis innan jag ska åka hem, måste försöka städa packa och slå in julklappar också. har inte riktigt tid till något...

Kommentarer
Postat av: Lisa!

Tema: Hur gick resan till kittelfjäll? Ser det ut som sist du var där? Vad ser du mest fram emot med din säsong där?

2011-12-27 @ 15:13:41
URL: http://kramp.blogg.se/
Postat av: Lisa!

Tema: Hur gick det på resan upp till kittelfjäll?

Ser det ut som sist du var där? Vad ser du fram emot mest med denna säsong?

2011-12-27 @ 15:15:15
URL: http://kramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0