tema yrke

ja om jag fick välja valfritt yrke: jag skulle vilja säga typ skådespelerska eller liknande, men visst det skulle vara kanonkul (tycker om teater) men jag tror inte att jag skulle känna mig tillräckligt tillfredsställd... kan nog inte säga något speciellt yrke så, men jag kan beskriva. jag vill ha ett socialt arbete, jobba med människor, helst också hjälpa andra, ett jobb som gör att man måste ibland tänka outside the box så att säga. helt enkelt ett lite mer kreativt arbete! så egentligen slutsatsen på detta skulle ju kunna vara att skådespelerska är det ultimata (om man nu skulle bli typ en hollywood-stjärna) man får ett kreativt jobb, man har tillräckligt med pengar för att man ska kunna dela med sig (mer än va jag gör idag) till de som har det betydligt mycket sämre. (mest troligt inte så mycket du hoppats på lisa, men har inte haft tid idag sry) love /A http://unicef.se/gavoshop (små smulor är också bröd)

Kommentarer
Postat av: Lisa!

ändå ett av drömyrkena, helt klart! go for it giiiirl!

dagens tema: om du skulle leva på något av dessa saker för resten av ditt liv (alltså det enda du får äta/dricka) vad skulle det då vara? (alltså bara ett alternativ) Så här gäller det att prioritera törst eller hunger.

1. Äpplen

2. Coca-cola

3. Potatis

4. Festis (kaktus-smak)

2011-12-14 @ 15:45:06
URL: http://kramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0