waddap?

jajamen, nedräkningen är i full gång 2dagar kvar + en julfest :)
igår blev det inget skrivet, jag skyller detta på dubbelpasset eller ngt..
idag är det lillajul med b-rudarna. måste bara köpa en get innan jag åker dit..
kan ta temat i detta inlägg också,
fem egenskaper som min karlakarl ska ha?
1. händig (hur sexigt är det som man att ha tummen mitt i handen?)
2. rolig, känns som ganska bra om man faktiskt kan skratta ihop.
3. spontan, inte kanonkul med ett liv där dagarna går som i repris (som mitt liv idag)
4. ingen toffel, jobbigt att köra över folk..
5. social, skönt att slippa hitta folk i hörnet (på t.ex festen, middag osv)
känner att huvudet inte riktigt är i funktion men jag tror detta kändes som vettiga saker..
jaja, nu ska jag powernapa innan kvällens bravader så jag blir ännu grinigare!
hané /A

Kommentarer
Postat av: lizzi

morgondagens tema:

om du var tvungen att byta namn, vad skulle du då välja utav dessa namn?:

1. Berit

2. Gudrun

3. Margot

2011-12-20 @ 16:03:39
URL: http://kramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0