who run this world

bara för att göra Lisa lite xtra lycklig så blir det ett till innan jag tar upp tema-veckan!!
Huvudet som mer eller mindre dunkade tidigare idag har gått över,
detta beror mest troligt på att ögonen slapp fortsätta stirra in i
denna skärm, som de hade fått göra så fantastiskt många timmar.
kvällen tog en liten vändning, duschade, drog till uman och snodde
lite mat, då jag själv var för lat för att laga mat..
kort visit där sedan vidare mot Erika där det var bakning på schemat,
för imorgon blir det baby-shower för Cicci!
Väl hemma så började jag diska samt småstäda för att det ska vara
mindre imorgon. då planerna för morgondagen utökades också.
kl 11.00 ska jag infinna mig på USM för ett träningspass med
Karro och Sandra, sedan solning.
känns som att denna tisdag bara inte kan misslyckas!!
Puss/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0