skriva för skrivandets skull

det var inte igår jag gick in på denna blogg, men tänkte att idag kanske är dagen då jag ska återuppta detta.

igår var det utflyttningsfest hemma, väldigt mysigt med typ världens godaste mat. borde väl kanske tacka Viktor för den. sedan strax efter tio åkte vi och stormade in hos marcus snackade skit skrattade och hade det bäst tills det var dags att åka vidare mot allstar, lite mindre folk än vanligt men ack så trevligt iaf!
jag kan ju kanske ha världens bästa vänner utan att överdriva!

igår var även dagen då jag och linnea tog vårat pick och pack för att lämna våra kära föräldrar och flytta ihop igen, underbart världens bästa lägenhet med världens bästa linnea, jag borde nog klassas som världens mest tursamma människa!

om ca två timmar slutar jag, då blir det hem till haddingen för att packa, städa och leta reda på lite saker som vi behöver och nej det är inte något jag ser fram emot då jag börjar klockan 9 imorgon bitti..

men nu ska jag gå och kolla om det blir den där fika pausen som dom pratade om tidigare i köket snart.

min hjärna är för tillfället ur funktion så jag ber om ursäkt för eventuella särskrivningar.

Puss och knull /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0