känner

måndag den 12 september alltså, jobbat lämnat tillbaka kläder, köpt en bok och jobbat igen..
klumpar i magen är ett ständigt återkommande problem, sömnbrist där också. vad är upp vad är ner? vad är rätt vad är fel? jag vet inte längre, det mesta känns faktiskt bara jobbigt i skrivande stund.

hatarhatarhatar att säga hejdå till folk, är tyvärr alldeles för vanligt och en del av livet. skulle jag kunna så hade nog tårarna runnit ner för min kind nu och jag vet inte varför..
ibland så önskar jag faktiskt bara att man hade en sten till hjärta, idag är en sån dag, bara man slapp känna.

vilket tragiskt första inlägg på så där jätte länge menmen. 
P&L/A

Btw, jag saknar min linnea
 

Kommentarer
Postat av: R

Puss på dig mitt hjärta

2011-09-14 @ 01:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0