en dag som så många förut

så torsdag kom, dock så kom den med en fortsatt bakisångest.. hur är detta möjligt? kan nästan tycka att jag inte förtjänat detta.. vet inte riktigt vart ångesten kommer ifrån heller, eller jo oftast så kommer den av sviktande minne och sviktande minne är något jag fick gått av både söndag och måndag. Räknade idag på hur mycket jag drack i måndags och jag får det inte att gå ihop..
förfest: 1öl 1liten jävla drink sam 1 shot (1-2cl) '
baren: 1öl 1shot (4cl) och sen är det långa svarta hål med några väldigtväldigt få minnesbilder..
INTE OKEJ!!
men helgen blir förhoppningsvis lugn, har svårt att se annat! känns bra då jag har planer att inte gå upp 300kg som förra säsongen utan snarare tvärtom (dock inte troligt, men drömma kan man alltid)
kvällens planer: vila tills Linnéa hör av sig, då blir det promenad snacka skit och kanske mysa? we'll see!
Love always/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0