gone nuts

okej det är nu officiellt (som för övrigt är ett väldigt jobbigt ord att stava..) jag har blivit galen.. inte nog med att jag inte var ute i backen eller bara ute i det finfina vädret. jag ägnade istället dagen med att sova (okej kan ha varit välbehövligt) dammsög (om så bara en fuskis, där golvet syntes med andra ord) sov en stund till, lagade lite mat, diskade undan berget med disk. har nu nästan nyss kommit ut ur duschen och vad gör hon då.. om inte börjar städa? resten av min lilla lya samt tar fram dammsugaren ännu en gång.. där av galen. dammsuga två gånger under samma dag och då har det inte ens varit party här, någonsin.. sorry för att det tog tid med uppdatering, och även för en tråkig sådan, men det kommer mera :) så småningom Puss/A

Kommentarer
Postat av: Lisa!

Så småningom hoppas jag är rätt snart! You can do it!

2012-01-15 @ 13:00:58
URL: http://kramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0