live in the present and make it beautiful

18 januari alltså, tiden att börja tänka på ny bostad samt annat jobb närmar sig med stormsteg. gastroski kom såg och segrade två dagar av total fylla över hela kittelfjäll var, ja faktiskt fantastiskt roligt! till helgen är det lugnt vilket känns fantastiskt skönt faktiskt! så om vi ska prata om hur det är här så, det är helt ärligt bättre än förra året hitintills iaf om jag får säga det själv. Bättre boende är väl kanske det som avgör det hela mest, om man tänker bort bättre arbetsuppgifter så klart samt en löneökning! idag ska jag göra ingenting, fortsätta i samma stuk som jag börjat dagen. Legat i sängen (vilket jag fortfarande gör iofs) har planer på att ta mig på en promenad, lyssna på musik ev. ringa en vän och bara snacka gojja. men nu kolla om det finns något roligt att göra här hemma! pussokram/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0