vatten snus och bästa vänner

märklig rubrik men vatten är det jag dricker just nu, snus är något jag gör mer eller mindre konstant och bästa vänner för att jag har de mest fantastiska av dem alla!
kvällen, gick inte riktigt som planerat men nästan iaf. Linnea ringer och säger att hon inte har någon större lust till promenad, vilket jag iofs kan förstå. Men jag tar på mig kläder samt mina apostlahästar och ger mig ut i vinterlandskapet, går till linnea och jennifer för att ha en kanonmyskväll vilket jag tackar innerligt för!
har upptäckt att de sidor jag är inne på oftast är facebook, platsbanken samt piraterna. Med tanke på platsbanken så känns det som ganska hög tid att skriva klart det där fruktansvärda CV.et och kanske ge sig ut i arbetssökandet snart om jag vill ha ett jobb till sommaren. Samt att det kan vara en bra grej att hitta en bostad? något att fundera på minst sagt. Förhoppningsvis hittar jag ett ställe att bo på mer än bara någon månad åt gången detta år. Jag har hopp om 2012!
Nu nörda lite innan det är dags att börja uppsöka John Blund
(nu kan du inte klaga lisa)
klem/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0