so what

you weren't there you never were.

hejhejhej för tredje gången på en dag!
men jag tänker om jag skriver flera inlägg medans jag fortfarande kommer ihåg så kompenserar det som upp då jag inte skriver på ngn månad eller nått! sen kan ju Apberget gå och lägga sig eller något. man får leta efter sämre, men man måste ändå logga in för att kolla om det hänt ngt. TÖNT
nu ska jag gå och sova tror jag eller åtminstonde försöka, har ju ört någonstans att timmarna innan 24.00 är dom man helst ska sova om man ska vara pigg.
men som tur är så är jag ju ledig imorgon också så då kan jag ligga och grisa i sängen hur länge jag vill.

sms från anonym person 10dec2008 22.49
Hej snygging :) <3 lust att träffas och ha lite sex, ingen behöver få veta..<3

jag har aldrig någonsin sagt att du är normal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0