different track

like a film without sound


julklappsracet igår gick ju som det gick.
fick med mig ett puder en ögeonpenna och en vibrerande mascara! (åt mig själv såklart)
idag har jag varit med hanna, ett nytt försök till julklappsinhandling..
gick som det gick idag också..
men idag så hade jag faktiskt tänkt att köpa julklappar till mina kusiner.
Men ena saken var slut och den andra för dyr, så det får bli nästa vecka!
vet även vad jag ska köpa till hanna men lite svårt att köpa något då hon var där!
jag fick dock med mig en bok, två pennor och en bukett blommor till mor och far som ett bevis på uppskattning!

Har varit hos farmor och hälsat på, vilket var otroligt uppskattat! fick lite kaffe och fika väldigt mysigt måste jag säga!
Pratat med saknade stockholmaren också, bara typ 3 veckor kvar tills jag drar dit!

Johan falk filmerna är helt underbara, och jag är kär i Frank!
snackis:
C: "får man ha två fruar i Sverige?"
A: "Tyvärr inte..."
C: " men man får ha två älskarinnor?" ;)
A: HAHA jaaa ABSOLUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0