chuck

och jag är inte ens förvånad, men jag kommer ju dock på mig lite då och då att jag måste uppdatera inte för att jag vet varför jag ska göra det, jag skriver ju ändå ingenting vettigt, eller gör ngt spännande i min blogg, mest kanske bara för att ge folket all oviktig fakta om mitt liv.

hänger iaf hos lisa, vi har nu börjat se våran 8.e serie tror jag att det var. vi är inte som alla andra vi är nördar. :] åtminstonde då det gäller att typ följa med i allt. förlåt lisa om du blir sårad men det är ju bättre att du får höra det från mig än att folk ska gå och prata bakom din rygg aiight?

den nyaste tillkomna händelsen är chuck. och den är faktiskt riktigt bra om man frågar mig iaf.
jullov är bra. för att hoppa från en sak till en annan. kom hem från sthlm igår. firade nyår, förfest i huddinge tolv slaget på söder och resten av kvällen på ice med en massa gratis drinkar så det var nice. om man tänker bort hur sjukt det låter då rebecca spyr, hon skulle lätt kunna varna hela landet om att ett krigsfartyg eller något liknande är påväg. sorry
lisa skulle iofs kunna göra samma sak med sina gäspningar men det kan vi ta en annan dag!

nu tror jag att vi ska fortsätta se på chuck en datanörd som råkar ha en massa hemlighetsstämplad information  hans huvud som det bara är han som vet om ungefär it's kind of exciting! hihi
kul för dig som orkat igenom allt detta skit snack see yah ikn a while!!

puss och god fortsättning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0