some might say

... home sweet home!
i would like to say the opposite.
efter 1 vecka och 1 dag så är jag åter igen hemma. eller jag var på en kort visit i lördags för att packa upp väskan efter sthlm. sen dess har jag flyttat omkring och bl a sett två season Chuck with my friend Lisa. det var sjukt bra och nu säger lisa att det finns en 3.e säsong!! chocking!
nu åter till min dystra tillvaro i mitt ca5x3m lilla rum, byn ingenstans. helt enkelt byn gud glömde eller ngt liknande. kommer hem gör min uppgift som ska vara klar imorgon, går in till vardagsrummet och börjar spela guitarr hero. Thim lagar mat (i know chocking again huh?) mamma kommer hem och ser jätte glad ut när hon ser att maten snart är klar, kollar in i TVrummet ser mig efter mer än 1 vecka och ger mig ett dystert hej! Hela min familj verkar bara vara.. inga större ambitioner till att ge ett leende åt varandra eller fråga hur dagen varit. nu ska jag sluta klaga. men det kan ju vara en av anledningarna till att jag är helt inne på att flytta hemifrån så snabbt som möjligt igen!

nu ska jag fortsätta leta flamsäkra tyger och sen se alla serier som kommit ut!
bara för att citera en vän:
just so you know, jag har sett nyaste gossip,oth,desperate och 90210!
go for it!

kanske borde kolla upp the hills..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0