The Black Sheep

efter en både vild och lugn helg så har jag överlevt en del av vistelesen i Åre, som kommer att pågå i 4 veckor. lördagen var  inte nådig över huvud taget, en fullare än den andra, jag köpte alltså 1 cider själv på hela kvällen, men tro mig jag och candra fick i oss mer än tillräckligt iaf. huvudvärken i söndags kan verkligen inte beskriva med ord.

men nu så sitter jag på The Black Sheep vilket är Candra pappas krog. otroligt mysigt ställe,
imorse kl 11 så var det dags för att besöka Tommy på holiday club, vi kom till fram till att mån-tors så ska jag vara där, och fredagar på just det stället där jag sitter just nu! det kommer bli nice!!

Imorgon så börjar jag min praktik på holiday (igår var jag på black sheep) jag ser fram emot allt!

Candra jobbar ikväll, och eftersom att här är ända stället som vi har internet så var jag ju tvungen att åka hit för att ta hem så mycket som möjligt innan imorgon!

jaja lycka till pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0