rockklassiker

tänkte att eftersom senaste inlägget var i juli någon gång så kändes det som att det var dags igen..(kan även vara så att det är så lite att göra på jobbet, och jag har gjort allting man kan göra på internet)

Mycket och lite har hänt i livet iaf. en till begravning har lagts till i listan..
jobbet går som på rullande band, kanske att jag jobbar 60% åtminstonde? kanske mer kanske mindre, har ingen aning faktiskt.. denna vecka blir det dock mycket jobb! tror att den ända dagen jag är ledig är onsdag om jag inte missminner mig helt!

1:a advent idag iaf, har svårt att tro att det kommer finnas något julpynt i hemmet då jag kommer hem, med tanke på alkoholintaget som mor o far tog in igår så var det nog geenska schleeetet idag.!

nu är det dock dags att börja blocka fram middagsbuffén på Clarion Collection Hotell Uman, för att vara riktigt specifik!

Pussheej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0