22april10 - forever is gonna start tonight

idag har det hänt massor som vanligt i mitt alldeles utmärkta liv. gick i skolan ett tag, lyssnade på en människa vid namn medi tror jag, han pratade om lite intressanta saker, sen såg vi en film som var väldigt hemsk förövrigt..
sen gick jag och min vän, till min vän chillade lite osv. sen drog vi och hämtade mina skidor (tog mig i kragen till slut) hos Sandra! vidare till LE maskin för att kopiera lisas CV, hon lämnade idag på nordsjö färg och på hotell uman! jag ska förövrigt jobba där i sommar, jag tror att dom tänker - "äntligen har vi fått den underbara angelica att jobba för oss hela sommaren, hon är ju bara lite för perfekt!" eller något liknanden iaf.. sen åkte vi hem.. kul va?

men vi har faktiskt varit lite  duktiga också var ute och gick med marran ("morsan") och britta. vi har även varit på matboa coh handlat mat, lisa har fått övningsköra (både med mig och marran), sen har vi lyckats med lite saker, lisa fick sin payback på ett väldigt brutalt sätt, men det kan vi ju kanske ta en annan gång.. inte kul lisa, inte kul.

nu tror jag dock att det är dags för sängen
så hané hajj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0