23april10 | lugn kväll

mamma fyller år idag!

idag har jag pluggat lite, åkt in till stan och köpt en present!
pratat med älskade linnea, duschat (mitt hår såg ut som smör),
chillat, käkat med släktingar, gosat med lord, sett så ska det låta,
chillat lite till och nu tror jag snart det är dags för mig att säga
God Natt, ska ju trots allt upp och jobba imorgon!

en rolig sak dock, jag kom fram till att vårat hushåll var ägare av
hela fem datorer för ett tag sen (på 3 personer, med hela familjen
blir det 6 datorer på 4 pers), idag då mor min kommer hem så ser jag
en ny bil! hmm.. pappa har äntligen fått sin vilja igenom tänker jag!
tänk att jag hade rätt, nu till det lustiga, dom har inte sålt den gamla
bilen ännu, så nu har vi även en bil/person i familjen!..
snacka om miljöförstörare!!...

mami!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0