3dagar

sen har jag faktiskt tänkt sitta på ett plan till stockholm där spännande saker kan hända!
jag ser fram emot det fantastiskt mycket med tanke på hur min sommar har varit..

imorgon väntar en helvetes dag, först hissjö 08.45-14.30 sedan uman 15.00-23.00 sen tror jag att jag ska skjutsa in brorsan och några av hans kompisar till stadens torg där dom ska göra staden osäker! -"föräldrar lås in era döttrar" eller något sådant!

söndag blir faktiskt inte lika jobbig då det bara är uman 15.00-23.00! när ska jag hinna packa? hur ska jag ta mig till flygplatsen? damn, när ska jag hinna berätta att det är bestämt att jag åker på måndag för mor och far? båda dom jobbar ju, farmor är i thailand, brorsan - semester? who knows? not me anyway!

nu ska jag nog se någor gammalt avsnit av himym sen försöka blunda i några sekunder och fräscha till mig!
har redan börjat idag, läste i en tidning hur man fick ett sånt där härligt beachsvall så jag tänkte ge det et försök annars kan det bli brådis att försöka bli snygg i håret! kommer dock att bli jävligt svårt att sova skönt i natt då jag har sådana bollar på varsin sida av huvudet som irriterar mig fruktansvärt mycket redan nu...

jaja sov gott people!


Kommentarer
Postat av: beccccccccccs

IIIH :D det kommer bli såååå braaa! bra väder ska vi få med :D o du min sol kommer ju lysa upp hela sthlm hur som helst ändå!!

2010-08-14 @ 17:28:59
URL: http://ponkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0